Herkesin hamileliği farklı farklı. Benim 4 ay bulantım oldu kokulara karşı felakettim. Evimin her yeri kokuyodu. Geçince iştahım bi açıldı felaket 😌 Şimdi 32. Haftam bitti ağırlaştık artık ağrılarda başladı 😐 Zaman geçsin de kavuşayım kızıma diyorum🙏🏻