Hamileliğimi ilk 42 değerle öğrendim sonrasında 108-269 oldu. 4 gündür kan vermiyorum yarın akşam vereceğim. Kanamam falan olmayınca artış da iki katından fazla olunca mutlu olmuştum. Ama beta artışı düzenli olsa da dış gebelik yaşayanlar varmış. Ki bu en korktuğum şey.. haftaya doktora gideceğim. Ama resmen sevincimi yaşayamadan korku aldı içimi. Dış gebelik olup belirti yaşayanlar oldu mu? Ya da betası düşükten yükselenler