Glfdnaktr canım allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin bende ikinci bebeğe hamileyim . İlk doğumum sezeryandı ben hemen ayağa kalktım ama yürümek hareket etmek çok zordu tabiki tamamen iyileşmem 1 ayı geçti oturup kalkarken çok zor oluyordu . Süt için tahinli helva , komposto , ceviz , humana emziren anne çayı bunları öneririm . Bebeğin 5 saat uyuması çok fazla . 2 saatte bir beslenmesi gerekiyor uyanmasa bile zorla uyandırman lazım çenesine dokunarak parmağını topuğunu hafif sıkarak , alt değişimi kıyafet değişimi bunları yaptığında da uyanabilir . Benim kızım uyanmadığında kan şekeri düşmemesi için mecburen ıslak mendil değiriyorduk yüzüne tenine uyanması için zorda kaldığımız zaman . 5 saat çok uzun çünkü