28 haftalık hamileyim ve doktorumu değiştirme gereksinimi duydum önceki doktorum ilaç olarak kan hapı ve balık yağı veriyordu. Şimdi gittiğim doktor ise sadece kan hapına devam et dedi. Araştırmalarım sonucu balık yağı son 3 ayda daha da önemli olduğu söyleniyor. Sizler neler yapıyorsunuz öneride bulunur musunuz.