Yareniz 18+3üm mide bulantılarım hala devam ediyor prilam içtiğim halde benim gibi olan var mı yaa 😮💨
Oguzhanberraselina Yareniz benim mide bulantim olmadi canim 23 haftaligim şuan ama bol.bol tuzlu kraker ye derim mideni bastiriyor bol su iç bide
Kizilkafaa Yareniz Tuzlu salatalık beyaz leblebi yedim bende canım hep. Prilam etki etmeyince doktorum Zofer yazmıştı
Yareniz Kizilkafaa zoferede alışmak istemiyorum aslında bunuda bırakınca çok kötü oluyorum 2 gün kendime gelemiyorum 🤢
Nuurrrrrr İlk gebeliğimde 9 ay kustum mide kanaması geçirdim şimdi 6 haftaligim ödüm kopuyor aynı olacağım diye zoferin muadili i içiyordum onyzd bide her gün serum taktiriyordum anca rahatlıyordum ne zaman başlar ki bulantı🥺
Yareniz Nuurrrrrr benim 7 haftalıkken başladı 16. Haftada bi durdu tabi hep prilam içtim onu bıraktığım an hiç iyi olmuyor kendime 2 gün gelemiyorum
Nuurrrrrr Yareniz bende içiyorum prilam sabahları oluyor diye 2 yaşında oğlum var bide o olmasa sorun değil ama oda ilgi bekliyor
KaranAlpgeliyor Yareniz neler kullandım neler 😌 prilam gaviscon Rennie pulset gibi maa fayda etmiyor serum bile tam kesmiyo hafifletiyo sadece sanırım genetik annem ve teyzemde böyleymiş