Kızlar merhaba burda açtığım konuları bilenler bilir bilmeyenler için de rica ediyorum profilime girip okusunlar. Yani hayatımın en kötü döneminden geçiyorum sanırım şu 7 ay bana zindan oldu. 7 aylıkken serklaj oldum kaynanam hastanede kavga çıkardı o gün bugündür huzurum yok. Bebeğim 5 aylık oldu yaklaşık 2-2.5 ay önce eşimle ciddi bi kavga geçirdik boşanmanın eşiğinden döndük tam herşey rayına oturdu eşim yuvasına sahip çıkmaya başladı eskisi gibiyiz derken yine kayınpederim ve kaynanam doldurup üstüme saldılar ve sanırım şuan tamamen bitirdi. Şöyle anlatayım bizim geçen ki kavga sebebimiz kayınpederim korona oldu baya ağır atlattı bende arayıp geçmiş olsun demedim kısa bi mesaj attım paşamızın zoruna gitmiş gelin bizi arayıp sormadı diye oğlunu doldurdu üstüme saldı. Benim aramama sebebimde şuydu, serklaj oldum hem kavga çıkardılar hemde bi kere olsun nasıl oldun bi ağrın acın var mı bebek nasıl diye sormadılar doğuma bile sonradan ben doğum yaptıktan sonra geldiler. Bende bana yaşattıklarını unutmadım aramadım o yüzden. Eşime de bu şekilde dile gegirdim ama babası ölümden dönmüş benim durumumla aynı şey değilmiş bu sebeple aramız baya bozulmuştu neyse dediğim gibi normale dönmüştük ki geçen pazar yine kavg ettik. 2 aydır çalışıyorum doğum iznim bitti ve annemlerde kalıyorum çocuğa annem bakıyor kaynanam farklı bi ilde eltimin çocuğuna bakıyor. Kendi evine hafta sonundan hafta sonuna gidiyorum. Neyse kayınpederim korona olduktan sonra buraya geldiler ve bir ay kaldılar nerdeyse. Bir kez olsun da demediler ki biz buradayız oğlum karın gitmesin biz buradayken bari bir arada durum biz çocuğa bakarız diye ağızlarından hiç bi laf çıkmadı onlar dibimizdeyken bile ben hep annemlere gittim. Sonra bunu dile getirdim eşime o da ailesine söyledi yine suçlu ben oldum biz bakmak istiyoruz senin karın baktırmıyor demişler. Eşimde merak etme bi daha geldiklerinde farklı olacak dedi. Bunlar iki hafta ara süreden sonra bi daha geldiler buraya bende yapıştırdım evde kalmak istiyorum diye 3 gün baktılar çocuğa evimdeydim herşey güzeldi biraz daha kalmalarını istedim kayınpederim kaynım iç güveysi gideceği için aklı çıktığından koşa koşa ektiklerin yanına gitme derdindeydi bize ne zaman geri döneceklerini söylemediler ve burda hava çok kötüydü çok fazla kar yağmıştı. Eşim bi çok kez bize net bişi söyleyin hava çok kötü ona göre karımı götürcem bu havada çocuk da üşücek gitmeyiverin bi kaç gün geçmgidin diye ısrar etmesine rağmen net yanıt alamadığı gibi dalga geçer cinsten konuşmuş kayınpederim. Eşimde sinirlenmiş beni annemlere bıraktı dönüşte de kaynanamlara uğramış tartışmışlar. Orda yine kendilerini haklı çıkarmak için ne demişler bilmiyorum ama benim salak yine dolmuş. Pazar sabahı kahvaltı yaptıktan sonra birbirimize şakasına takılırken bana sen acı çekerken gülmeyi seversin dedi birden bire. Şaşırdım haliyle ne alaka filan dedim babası koronayken müzikli hikaye paylaşmışım bu laf da babasının beni karalamak kendisini üste çıkarmak için söylediği bişi.
Haliyle bende ipler koptu biz sürekli geçmişi mi konuşcaz bende ameliyat sonrası yatalak olduğum da anan da tarlalarda geziyordu bişi dedim mi bi kere olsun aranıp sorulmadım bunları niye görmüyorsun dedim bu böyle gitmezmiş eşyalarını yopla annenlere git kafanı toplamadan gelme dedi bana hiç sıkıntı yok diyip kalktım eşyalarımı topladım ve annemlere bıraktı pazardan beri de ne arıyor ne soruyor. Yuva kurmak kolay değil yıkılmasını isteyeyim ama böyle sürecekse de tabiki de sürdürmek istemem ama be yapacağım bilmiyorum çocuğunu bile arayıp sormuyor. Ödemelerimiz var benim üstüme ödemeler onlardan bi haber sadece ben yapamam ödemeleri nakitim yetmiyor çünkü bi yandan yazmak da istemiyorum. Bu akşam da şöyle bişey oldu kardeşimle avmye giderken arabada hikaye çekip paylaştım arka planda 90 lardan Gülşen’in şarkısı çalıyordu bu da hikayemi görmüş gördükten sonra tüm İnstagram Facebook gibi sosyal medya hesaplarını silmiş whatsappda hala üçümüzün resmî vardı onu kaldırıp kızımızla kendi resmini koymuştu şimdi resmini de kaldırmış durum bilgisi filan kalkmış görünüyor ama çevrim içi olup olmadığını görebiliyorum. Yine müzikl ihijaye paylaştım diye kızdı sanırım. Be yaparız toparlanır mıyız bilmiyorum boşanmaya mı gider bu iş hiç düşünemiyorum kafam durdu sizin yorumlarınız nedir ne yapmalıyım bu süreçte ? Annemler çok kızgın ve kafana göre gidemeZsin dönemezsin buraya gelicek seni almaya geldiğinde de konuşcaz kulağını çekicez öyle gidecek diyorlar. Diyorlar demesine de adam gelecek mi o var