Gul1903 Kızlar ikinci gebelikte tek doz tetonoz yeterli dedi ikinciye gerek yok dedi ebe sizinde öyle mi oldu
Seda5892 Gul1903 benim son dozum kalmıştı oda hamileliğe denk geldi yaptırdm canım. Tüm dozları tamamladım
Gul1903 ogrencianne35 1 buçuk yıl önce oğluma doğum yaptım şimdi ikinciye 32 haftalık hamileyim canım
Gul1903 Kbramsa sende mi yakın zamanda doğum yaptın canım bana bir tane vurdu ikinciye gerek yok dedi
irem_ekmekci55 Benim ilk gebeliğin işe başlarken vurulmuşum, ebe 2. Doz kabul ediyorum bunu , daha olmicaksin dedi
meir22 5sene önce 2doz vuruldum daha sonra 1doz daha vurulmuşum. Sımdı 2.hamileliğim 1.doz oldum 2.doz olayım mı olmayım mı 😬 kafam çok karışık doktor çıkıyorsa ol dedi. İlk tek doz yeter dediler sağlık ocağından şimdi 2doz gözüküyor dediler 😑😅
Gul1903 meir22 bana kendi gebelik doktorum ikinciyide olabilirsin dedi ama ebe bir tane yeterli dedi sorsammi bilemedim sorun olurmu diye kafam karışık benimde canım.😆
ogrencianne35 Gul1903 ondan canım 1 tane yeterli mesela ben 2017de tetanoz aşısı olmuştum 2021 de gebeyken 1 tane yeterli ddiler
Kayabasaks Oğlumda vurulmuştum ilk gebeliğimde 5 yıl olmadı. Doktor 1 doz yeterli dedi başka bi doktor 5 yıl içinde olduysan gerek yok dedi. Olmadım bende
nmtock41 Gul1903 25 haftalık hamileyim 4 hafta önce oldum tetanoz aşısını ilk gebeliğim 3 sene önce bi iş iş için olmuştum doktorum o yüzden 2.doza gerek yok dedi henüz doğum olmadı yani :)
BoNCuK043 4 sene önce doğum yaptım 2 doz hamilelik de bir doz da doğumdan sonra oldum ve şuan 27 haftalik hamileyim ve bugün 2. Doz aşımı yaptırdım
Hlal Gul1903 ben ilk hamilelegimde bir doz vurdular,şuan da hamileyim bir doz vurdu , ve tetanoz aşıların zamanı geldikçe hep vurdur dedi hemsire ben gerek yok dedim surekli neden vurdurayim ki