Aysenuruy18 Merhaba kamuda çalışıyorum 24. Haftadan itibaren idari içindeydim. Bugün 32. Hafta çalışamaz raporunu aldım ama müdürüm bilgi vermedi konuyla ilgili. Maaştan kesinti olacak mı? Bu kesinti sonrasında bana ödenecek mi?
hukukcuanne_06 Doğum izninizi kullanmaya başlamış oluyorsunuz, o izin sürecinde maaşımız yatar bi kesinti olmaz diye biliyorum
Denz_ Maaşınızda bi kesinti olmaz doğum öncesi izin başlıyor 32 de çalışamaz raporu aldığınız için bende pazartesi alıcam inşallah çalışamaz raporu