Çok düşünmeyin bence. Hazır gıdadan ziyade günlük ceviz, yumurta, süt ve süt ürünleri, meyve-sebze, bazen et, kurubaklagillerden yemeye çalışın. Kilo genetik bi şey zaten. Eşim 2 kilo doğmuş, ben 3. Dünyaları da yesem 4 kiloluk bebek doğuramam muhtemelen 😁