Beyazat Şu an 30 günlük susam kadar sağ kasıkta ağrı var tecrübeli hamişler neler yaptınız siz bu süreçte
Lalince Beyazat Bende senin gibiyim canım susam kadar 4+0 ız evet ciddi kasık batmalarım ve bel ağrım var . Aman sıkı tutunsunlarda ağrıyı çekmeye razıyız😇👼🏼
Melikee0 Beyazat ben 5. Haftaya girdim bir hafta öndeyim sizden benimde ağrılarım oluyor göğüslerim de hassasiyet var doktora danıştım normal dedi İnsallah bütün susamlar tutunurlar 🥰
Beyazat Mom578988 dün doktordumun asistanı aradı heyecandan pek anlamadım ama bin küsürdü sanırsam sadece evet hamilesin dediğini anladım .Ultrasonda kese görünmedi haftay çarşamba görünür dedi bakalım heyecanla bekliyoruz gelişimini
Ezgidoga Beyazat bende o dönemdeyken sürekli kasık ağrım oluyordu 8. Haftaya kadar devam etti sonra da geçti doktorum normal demişti bana anormal geliyordu ama normalmiş
Beyazat Deniz9306 ayy inşallah devam etmez böyle geceleri yarı uyur yarı uyanık haldeyim çok rahatsız edici
Tubmavi Beyazat ilk zamanların olmazsa olmazı. Ama yine de sürekli ve şiddetliyse doktoruna söyle düşük önleyici veriyor. Senin sağdaysa erkek olabilir bana hep solda ağrım olduğu için kız diyorlardı tuttu 😂
Tubmavi Beyazat olur inşallah zaten bu kadar kolay cinsiyet bilinseydi o kadar beklenmezdi 😂ben de tuttu sen de tersi olur inşallah 😂
Ezgi_hsyn Bende 4+6 dayım 4 gün sonra gidicem nasipse çok merak ediyorum korkudan var aksi durum olur diye halen sevinip heyecanımı yaşayamadım hayatım durmuş gibi 🥺