Kızlar oğlum 25 aylık ve ilk dişi 8 aylık çıktı vaktinde ama diğerleri çok hızlı çıktı. Daha geçen gün 2. Azı dişleri yani üstten 9-10. Dişleri ve alttanda 9-10. Dişleri çıktı 20 dişi oldu. Kaç gündür durmadan ağlıyor çok huysuz ağzından hep salya akıyor. Az önce uzandırmış güldürüyordum bi baktım ki en arka diş eti çok kötü şiş ve ucları çıkmış. Saydım şu an 24 dişi var çok üzüldüm internetten baktım 6 yaş dişlerini çıkarmış oğlum. Bunun için doktora götürmem gerekiyor yoksa içim rahat etmez. Sizce nereye götürmeliyim normal dişçi çocuklara bakıyor mu? Ve oğlumla yaşıt olanların başına böyle bir durum geldi mi?