Kızlaar şimdi şurada biraz ağlıycam müsaadenizle.. 27 haftalık hamileyim 2 aydır 4 kutu antibiyotik kullanmama rağmen idrar yollarımda geçmeyen bi enfeksiyon var. Normal idrar tahlilinde bir şey çıkmıyor ama kültürde üreme oluyor, crp yükseliyor 59 olmuş. Doktor da olabilir diyor antibiyotik vermiyor. Sağ böbreğim çok genişlemiş, mesanemde yapısal bi sorun varmış sanırım tuvalette yatacağım yakında. Tuvaletten hemen sonra ultrason yapıldı mesanede hala 300 ml idrar varmış, çıkmıyor. Sonda takalım dediler ondan da korkuyorum iyice enfeksiyonu tetikler diye. Uyuyamıyorum böbreğim, kasıklarım ağrıyor bebeğime bi şey olacak diye çok korkuyorum 😭😭😭