Arkadaşlar ikinci hamileliğim ve yaklaşık 1 saattir belimden bı ağrı geldi kasıklarım falan çok ağrımaya başladı bebek semsert oldu ve aşağıya indi sanki göbeğim bebek hep aşağıda taş gibi korkmalimiyim henüz çok erken ya da normalmiş ilk hamileligimde böyle sancılar son haftalar olmuştu