Benimde son günlerim uygulamaya göre 8 günüm kaldı bu haftalara gelene kadar asla normal doğum icin korkum yoktu taki 2 hafta kontrol icin gittigimde nst odası dogum hanenin yan odasiydi ve bi kadın normal doğum yaparken o kadar cok bagirdiki cok etkilendim ölüyorumlar bitiyorumlar felan tabii benim nst bitene kadar bebişin sesini duydum ve doğdu ama ben o seslerden cok etkilendimki doktorun odasina varmadan dişarda kayinvalidem bekliyordu bana nasilsin kizim demesiyle ben başladim ağlamaya ama nasıl ağlama hickira hickira tabii herkes başima toplandi bisey oldu zannettiler 🤣🤣 dedim benim biseyim yok cok sükür ama sesler beni cok etkiledi hatta yetmedi birde doktoruma agladim beni sakinlestirdi herkesin dogumunun farkli oldugunu acı eşiğinin farkli oldugunu söyledi beni rahatlatti suan kendimi daha iyi hissediyorum sakın video vs izlemeyin sadece pozitif olarak odaklanin son 1 haftam kaldi ve kendimi cesaretlendirdim yine ayni sekilde herkes başarabiliyorsa bizde basarabiliriz o yüzden tatlı canımızı hic sıkmayalim bence 😊