Fatma29 MinikAna tutmamak en iyisi. Ne hamilelikte ne de emzirirken oruç tutmak sakıncalı bence çocuk sizden besleniyor çünkü
tugbaacng MinikAna ben doğum yapmış olacağım inşallah Ramazana kalmıyorum ama eğer doğurmasaydım tutmazdım. Bir arkadaşım tuttu, bebek kilo verdi çünkü… sonra borç olarak tutarsınız inşallah..
caganin_annesi MinikAna ben o zaman 37 haftalık hamile olacağım doktorum önermiyorum tutma, susuz kalır bebek dedi. İlk aylar olsaydı tutardım.