kızlar ikizlerim emzik tutmuyor naptıysam diliyle itip midesini bulndrıyo we babey 0-6 aylık emzik verdim tutmadı hangisini versem tutar sizce aventte cok pahalı nasıl sewdirmeliyim emziği hangi emziği önerirsiniz (kndim emzik vermek istiyorum kimisine göre vermemek daha saglıklı ama ikizler cok zor kolik bitanesi kurtarıcı oluyor emzik tşk ederım bu arada bebekler premetüre doğdu yeni aldım hastaneden