Rmeysa biz 15.haftamızdan beri 2hafta öndeyiz cnm doktorumuz 3kere kontrol etti. Başka usgyle tekrar baktı 3bucuk dedi. Oda yanılabiliyo usgler dedi son ana kadar bakıyoruz bebek 4kilo ama bi doğuyo 3bucuk. Böyle seyler de olabiliyo dedi. Bizim bebek hep kilolu gitti yani haftasına göre. Şu10günlğk süreçte netleşcek bakalım doğum şeklimiz :)