Arkadaşlar selam 👋 ben bebeğimin kalbi durduğu için 8haftalık iken 2Şubatta kürtaj oldum. İlk adetim 12gün sonra oldu ikinci adetim de 18gün sonra. Neden bu kadar etken oldum düzensizlik mi oluyor kürtaj sonrası? Gebelik de düşünüyoruz ve bu ay sadece bir gün yumurtlamam oldu. Bu durumu yaşayan ya da bilgisi olan yardımcı olabilir mi lütfen?