gamzecee ben ilk öksürük şikayetiyle göğüs polikliğine gittim, doktor covid testi istedi, sonuç çıkmadan bu ilaçları vermişti. Pozitif çıkınca, kan değerlerim de yüksek çıkınca devlet hastanesine ambulansla pandemi bölümüne götürdüler. O yüzden bilmiyorum normal bölümler kabul ediyor mu, yanlış yönlendirmeyim sizi