Estur bence bekle ben pazartesi hastanede yattım bir kadın sabahtan ağrı çekti gece 11 de oldu doğumu sen evde çek sancini suyun filan gelmeden gitme güzelce düş al kuran oku yemeğini ye son hazırlıklarını yap mis gibi git doktora canim şu nisan filan gelirse ihmal etme ama git mutlaka bende seninle aynı durumdayım ama sık gelmiyo benim sancim sabırsızlanıyorum gitsem mi diye ama inan bana evde olmak daha iyi😍😍