RcpMrv İlk çocuğumu erken doğurdum 35 haftalık. Şimdi haftalık iğne kullanıyorum ama bir kaç haftadır bebek sürekli kasılıyor. Psikolojik mi bilmiyorum ama hafif adet ağrıları da var kasıklarımda. Yarın kontrole gideceğiz ama bu haftalar da normal mi acaba
Lale__123 RcpMrv aynı şeyi yaşadım canm bugün doktora gttim bol bol dinlen yastık koy ayağının altına çocuk olunca bşraz zor ama yine dinlenmeye bol bol su iç dedi doktor progestan hem hap hem ipne verdi inşallah zanında gününde kuvagımıza alırız
Ayseguldev RcpMrv canım bende de oluyor doktora sorduğumda normal demişti çok hareketli ve aşağıda hissediyorum dediğimde de baktı normal dedi. Bazen aşağıya çok baskı yapıyor bende erken doğum yapmaktan korkuyorum. Rüyalarım hep erken doğum bu sıralar 😕 allah onları bize sağ Salim bağışlasın 🙏
RcpMrv Lale__123 inşallah 🤲 sağlıklı olsunlar yeter ki çok geçmiş olsun 🤲 nstye girdim dün sancım çıkmadı şükür. Bebek çok hareketli maşallah onda da sorun yok ama sürekli toplanmasının sebebini anlayamadım 🤦♀️ çocukla dinlenmek gerçekten çok zor hatta imkansız🤷♀️
RcpMrv Ayseguldev güzel düşünelim güzel olsun inşallah doktor sorun yok dediyse korkmayın yine de kendinizi çok yormayın eğer çocuk yoksa başka dinlenmeye fırsat bulduğunuz her an dinlenin ☺ rabbim bizlere bağışlasın yavruları 🤲
Ayseguldev RcpMrv yok henüz ilk çocuğum olacak gebelik pilatesi falan da yapıyorum bu arada bi sorun olsa doktor yapma derdi heralde. Bazı günler hep dinleniyorum bel ağrısı oluyor. Bakalım az kaldı dayanmalıyız 😂