Filizbircan Kızlar çok araştırıyorum daha tabiki benim için çok erken fakat fikir üreterek ve araştırarak ona göre kendimi hazırlamak istiyorum. Puset mi ? Portbebe mi ? Yeni doğan da puset önermeyenler var ağır olduğu İÇİN ama bebek arabası çeşitlerindede artık pusetsiz pek Yok sizce ne yapılmalı hem arkadaşlara da fikir olur
Nily Filizbircan canm Zaten dedgn gibi arabalarin hemen hepsinde puset var ayri almayacaksan eger Gerci ikiside cok phali seyler degil istiyosan herikisinide alabilirsin
melkebtt Filizbircan ben e bebekte guzel bir araba begendim hem aliminyun ici hem hafif hem katlaninca yerde kaplamiyor ben puset almayi dusunmuyorum bana gereksiz geliyor sahsen puset isi oto koltuk olayida hikaye pusetlerde
Aycelf2 Filizbircan port bebe hic kullanilmiyo bnm ilk kizimda sdce 1 kre kullandik duruyo oyle bunda da bebek arabasyla puset alincak yne kullanilmicak yani
Aleynaabirke Pusetli portbebe al oh kis ikiside icinde kalmasin😀 pusetli portbebe dedigimde bebekarabasiyla puset ikilisine denikiyo tabi kendin bilirsin kullananlar daha iyi bilir
VahideEktirir Sonuçta ikiside kullanışlı portbebe kışın kullandıgında iyi pusette biraz daha kendini toparlandıgı dönemlerde yer kaplamasn dye düşünceye kapıldıysan baby2go bebek arabasını düşün sadece ikili oluyo oturma ünitesi tek kolla portbebe de oluyo ayrıca puseti var ☺️