MirayveAnnesi22 Normalde suyu çok az içerdim günde 2-3 bardak anca hamilelikte dikkat etmeye çalışıyorum 1.5 litre kesin içiyorumdur daha fazlasında ama yeterli mi bilmiyorum siz ne kadar içiyorsunuz
Ormanmeyveli MirayveAnnesi22 3 4 litre rahat içiyorumdur. Çünkü içim yanıyor hamileligim başından beri. Yani ekstra alarm vs kurmuyorum Çünkü sürekli soğuk meyve sebzeler tüketmek istiyorum tabi su da. Şekerden şüphelenmiştim değilmiş.
Busraaydiiin1 MirayveAnnesi22 bende 1 buçuk litre içiyorum yaklaşık canım hiçbir sıkıntımız yok çok şükür suyumuz falan iyi 🥰
sincaphanim 4 litre içiyorum rahat. O kadar içmemem söylendi ama içim yanıyor resmen boğazım kuruyor🥺
Mom727373 MirayveAnnesi22 Sürekli su ne güzel su ne güzel deyip su içiyorum 😍 acayip susuyorum. Doktor en az 8 bardak iç demisti sanki. Çok içtiğim için saymıyorum.
Renginveannesi_ MirayveAnnesi22 3 3.5 litre bazen daha fazla içtiğim oluyor büyük bardagim var sürekli elimde onunla dolaşıyorum yoksa su içmeyi unuturum yani 👀
0103qsf MirayveAnnesi22 3.5 4 lt iciyorm rahat canm hatta bazen kendimi tutuyorum cogu zarar olablir dye