KonuMankeni 34+4 🥰 yarın kontrolümüz var bakalım çok merak ediyorum 🥰🥰 boyu kilosu biraz önden gidiyor doğum tarihi için bir şey diyecek mi doktorumuz
Puki KonuMankeni maşallah. Hayırlısı olsun hakkınızda 🤗 inşallah beklediğiniz güzel şeyler duyarsınız
Mercimek2 KonuMankeni tarihimiz aynı normalde 2 mayıs oluyor doğum tarihi benimde bugün kontrolüm var merakla bekliyorum ne kadar olduğunu bakalım doğum için bu haftadan bisey soylicekmi doktorum
Ormanmeyveli Puki 14 🥲 çok var daha ya keşke ben de 30lu haftalarda olsam bir an önce görmek istiyorum onu
KonuMankeni Mercimek2 benim 1 Mayıs gösteriyor ama bebek biraz büyük de acaba o zamana kadar bekletir mi diye merak ediyorum 🙈
Eelliiffnnuurr Biziöde 34 jafta olduk bi sancımız oldu hastaneye geldik kontrolleri yapıyorlar bakalım ne olacak :)