Canesra Ya kizlar şaka gibi doğurmama bir hafta kaldı ben hala oğluma isim bulamadım aslında ben buluyorum da eşim beğenmiyor siz bana ne isimler önerirsiniz böyle anlamı güzel isim arıyorum😍😍kafalar karıştı
erdem_agah Canesra valla bende durdum isim beni bulsun diye bekliyorum şuan. 35 haftadayiz ve erkek ismi bulmak baya zor 🙄
Zemheri58 Canesra biz de aynı haldeyiz ilk haftadan beri yüz tane isim değiştik Hâlâ da emin değilmiş çağdaş ali de son kaldık ama yine her an değişe bilir
Sinoooom Canesra kızzz niye bu kadar erken davrandınız 😬😬😬 1 hafta diyorsun 😯 bence karar verin artık😬
Semanurclskn Eymen , berat , miraç, alparsan, hamza , emir , yiğit , recep bunlar benim aklımdan geçenler bende daha düşünüyorum henüz
Nurdiri Erkek ismi olarak ben Tuna düşünüyorum hem çok duyulmamış bir isim hem de bence çok kibar bir isim. Anlama çok bol görkemli ve gösterişli yavru demek
Ince_imral Bende 37 haftalık oldum ilk oğlum Mehmet efe bu ise ali asaf olacak ikisini de öneririm güzel isimler 🥰
Sazi9718 Ben de kararsız kaldım kızlar ilk oğlumun adı Adil Emin buna henüz karar veremedim içine tam anlamıyla sinen bir isim yok. Eşim Alphan istiyo ben bi ara Enes, Ensar falan düşündün ama hiç biri içime sinmedi ama doğuma daha 2 ay var 😊
Molika Canesra aynı durumdayız bende 35 haftaligim eşim bir türlü isim beğenmiyor miraç ve asaf ismini çok istedim ikisinide begenmedi😔