Asil_hatun Ben 2 hamielligimdede sadece sağ kasigim ağrıdı ağrıdan çok atar gibi olurdu ama şimdi ki hamileligimde sağ ve sol kasigim bir orda bi burda atıyor böyle olan varmi neden acaba