Derya-mihra Kızlar bu hastane de doğum yapan var mı ? Fiyatlar nedir? Odalar nasıl? İlgililer mi bilgi verir misiniz? İkinci sezaryen doğumum olacak memnun kaldınız mı
Deryaasn Derya-mihra ben suan gidiyorum 4 nisana sezeryan icin gün aldim doktorumdan cok memnunum ins dogumda guzel gecer
Mrvc2021 Deryaasn merhaba inşAllah sağlıcakla almışsınızdır kucağınıza bencilinizi durunuz kimdi memnun kaldınız mı hastaneden?
Deryaasn Derya-mihra 11.000 sezeryan icin,odayi gormedim gecen hafta doluydu bu hafta tekrar soracagim ama hastane o kadar temiz ki eminim odalar da cok iyidir gormesem bile sıkınti olmaz yani