Boncukannesi19 Kızlar dün gece saat 23 de acil sezeryana alındım bugün 24 saat doldu yarın acaba kendi iznimle imza atıp çıkabilirmiyim bitane de ufak cocuğum evde var basına gelen var mı
Geceler Boncukannesi19 Boncukannesi19 ay darısı bana ama erken gelmesin kaç haftalık doğdu bebişiniz evdekı yavruya bakılıyordur merak etme düşünme 🙂
RedFlower Boncukannesi19 senin ve bebeğinin durumu iyiyse çıkaraın bence. Sezeyan iki gece mi yatıyo bilmiyorum ama. Arkada bide çocuk bırakınca gerçekten insan duramıyo
Boncukannesi19 Geceler 37 haftada geldi suyum bitmis yoksa normal doğum olacaktı biraz da hastane ortamı gerdi odalar 2 kisilik sütüm gelmedi evime gidip bi an önce duşumu alıp cocuğumu emzirmeye başlamak istiyorum
Boncukannesi19 RedFlower ilk kez ayrı kalıyoruz bide ananesine şu annemin fotoğrafı dursun da ben sabah günaydın diyip öpüyümm diyomus eridim bittim yani umarım insallah çıkarır iyiyiz cok sükür