Beybisininannesi 36.haftadan beri yaşlanma başlamış Daha fazla bebeği beslenmiyormuş 38+5 kilomuz 2900kg 2 güne doktorum doğumu başlatcak.. Başına gelen varmı? Daha bilgisi olan varmı? Tedirgin oldum 🥺
Funday35 Beybisininannesi Sizin haftanız çok güzel benim 27 de başladı malesef 😔 Şuan 29+4 Haftalığız ve çok endişeliyim bizimde gelişimimiz durursa erken alırız bebeği dedi Allah yardımcımız olsun inşallah vaktinde doğum yaparız sağlıkla kucağımıza alırız 🤲🏻
Beybisininannesi Funday35 gelişim suyu ve kilo alımı devam ettikçe endişelenmeye gerek yokmuş 🥺 Benim yarın doğumum başlatılcak ama. Artık haftası da tamam daha da kilo alımı olmaz Çıksın dışarda beslensin dedi doktorum
Funday35 Beybisininannesi Doktorumda öyle dedi inşallah bende sizin haftanıza gelirim 😔 Hayırlısı ile sağ salim kucağınıza alırsınız insallah 🤲🏻 Bellli bir haftadan sonra almıyor kilo galiba