Adimanne Merhaba hanımlar ilk gebelikten 2 doz tetanozum var, aradan 5 yıl geçtiği için hatırlatma yapılabilir dedi doktor ve ebe. Yaptıran var mı hatırlatma dozunu merak ettim
gamzosgamzos Adimanne 2019 yılında ilk hamileliğimde 2 doz olmuştum bu hamileliğimdede 1 doz olarak 27.haftada yine yaptılar sizin 5 yıl gecmis yaptırın bence
Aalleeyynnaa Bende ilk doğumda yaptırdım iki doz. Aradan 6 sene geçti şuan tekrar yaptıracağım. Bebek ve anne için çok önemli