H78 canım ben 34’te kontrole gittiğimde hala donmemisti. Doktorum 15 günü var dönmek icin demişti. 36’da yani haftaya muayeneye gidicem yine bakalım dönmüş olacak mı ama sanki hala kafasını midemin oralarda hissediyorum gibi. Bence dönmedi 🤦🏼♀️ 36’ya kadar zamanı varmış özetle, hayırlısı 😂