esinnnnn1 Zehrabebito benimde sol ağrıyor batıyor normal heralde. Kontrole gttim 2 kez bu haftada birşey demedi doktor olsa derdi bence
seda00006 Zehrabebito 32+4teyim 10 gündür vajina agırısı cekiyorum gecmiyor artık kalcama ve bacaklarıma da vurmaya basladı 🥺🥺
Fmc Eğer ikinci gebelikse ve yakınsa arası bu ağrıları daha yoğun hissediyormuş anneler doktorum normal dedi bende oturup ayaklarımı uzatıyorum ama kasıklarıma şiddetli ağrılar giriyor egzersiz yapmamız lazım ama kolay değil 🤦🏻♀️