Sibelblby bnde öyleydim doktoruma söyledim şurup hiç ise yaramiyodu bana bir ilac yazdı sabahları aç karnına içiyorum şükürler olsun ki geçti ne yediysem kusuyordum bebegimin kilo alımı bile azalmisti artık o ilac sayesinde tekrar iştahım açıldı yemek yiyorum bisey yerken korkmuyorum bence sizde bir söyleyin doktorunuza