Defnem1 Merhaba anneler 10 haftalık kaç anne var sayımızı bilelim ☺️ burda konuşalım bulantilariniz ağrılarınız ne durumda ne zaman kontrolunuz.
Baby_26 Defnem1 Ben az önce 11 haftaliga geçiş yaptım ama sayılırım bence😀 Çok şükür hiç bulantim olmadı. Birkaç gün sonra ikili teste çağırdı doktorum
[silindi] Defnem1 merhabaa 🌸 Bugün 10 haftalık olduk çok şükür bulantılarım çok azaldı sadece sabah aç karnına 1 kere kusuyorum gün içinde yok. Ağrılarım ise arada bir karnımda ve belimde oluyor.
Skdinc Defnem1 merhabaa bugün 10+4 teyizzz :)) 12+6 da ikili teste gideceğiz. Valla heyecandan günler geçmiyor benim sizinde öyle mi? Bulantım hiç olmadı. Tiksinmedim bile hiçbirşeyden. Sadece çok fazla uykum var. 😴
ikincicivcivim Defnem1 Hafta sonu bizim kontrolümüz o zamana 11. Haftaya yeni girmiş olacak gerçi mide bulantısı 🤢 çok fena yapıyor beni
aymus Merhaba bulantı ve ağrılarım son bir haftadır yok denecek kadar az çok şükür 🙏🏻ama bulantı ilacımı almazsam artabiliyor İki gün önce kontrolde ölçülerimiz 11 haftalık geldi haftaya ikili teste gideceğim bakalım 🥰
Habus aymus tam olarak aynıyız 1 haftadır bulantılarım azaldı ve 4 gün önce ultrasonda 11 haftalık çıktı ama normalde 10+2 ydi ve haftaya ikili teste gidiyorum 😂 okurken kendimi gördüm 💃🏻
06melikegizem aymus ende bugün girdim 2 li taramaya ins hepimiz sağlıklı kucağımıza aliriz bende 12+ 1 bebegim benimde çok istedim cinsiyeti ciksin diye ama çıkmadı ins rabbim hayırlı sağlıklı haberlerini alırız yavrulqrimizin
Ayseakbulut Çok şükür bende hiç yok bulantı ,baş dönmesi , kusma vs , tek şey halsizlik ve hiçbirşey yapmama hissi bütün gün yatasım geliyor sadece 🧿🌸🍒
Habus Sevil5513 ilaç almayı denediniz mi? Bazılarında ilaç da etki etmiyormuş gerçi. 1 hafta önce azaldı benim de ama ondan önce ilaçlarla yemek yiyebiliyordum bulantım geçiyordu 🙏 umarım geçer bir an önce
ikincicivcivim Sevil5513 Benimde öyle ya bazı kokular soğan gibi böyle beni direkt 🤢 kötü ediyor cidden
Hicran-01 Sevil5513 benim de aynı. Herşeyden tiksindim. Herşey den mıgdem bulanıyor, ac geziyorum .😢 beslenenemek uzuyor benı😢
aymus Habus 😁 hayırlı haberler alırız inşallah cinsiyet tahmininde bulundular mı size Bana erkekler önde gider genelde diyorlar ama ne kadar doğru bilmiyorum sağlıklı olsunlar da 🤲🏻🥰
Baby_26 [silindi] Çatı denilen bölgede ağriniz oluyor mu acaba? Benim bugün oldu da garip geldi. İnternete yazdım 25 haftadan sonra falan olan bir durummus normalde. Herhangi bir riskli durumum veya kanamam vs. de yok en başından beri ama bilemedim. Genişleme ağrısı mı acaba
[silindi] Baby_26 hiç olmadı dar mı giyiniyorsunuz acaba. Birde benim durumum biraz farklı cinsel hayatım yok eşim askeri personel olduğu için en son ocakta yanımdaydı zaten o sıra sürpriz oldu hamilelik bize onun dışında daha göremedik birbirimizi cinsel ilişkiden dolayıda olabilir diye düşünüyorum.
Baby_26 [silindi] Aksine sürekli evdeyim ve pijama tarzı giyiyorum. Biz de hiç ilişki yaşamadık. Ondan da olamaz yani bilemedim 🙂 Artarsa veya devam ederse doktoruma sorayım en iyisi ben.
Baby_26 Defnem1 Öylemi teşekkür ederim. 1 gün oldu sadece şimdilik. Devam ederse yada artarsa doktoruma danışayım ben de.
[silindi] Defnem1 benim şekerim düşük çıktı bulantıların yanında baş dönmeside oluyor şekerden sanırım Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah
Yenigebe22 Benim hamileliğimin başından beri toplasan 2 kere midem bulandı oda çıkarmadım hiç çok şükür. Ağrılarım bitti. Sadece uyku ve halsizliğim devam ediyor 😭
caglaolmeZ Yenigebe22 ya benim de bulantım olmadı ağrılarım da bitti bugün çok panik yapıyorum ve muayneye 2 hafta var
Yenigebe22 caglaolmeZ benimde 3 hafta sonra muayenem var cinsiyet için gel dedi doktor heyecanlıyım 😇