Lami__R gözünüz aydın rabbim hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza aldırmayı nasip etsin inşallah🙏🏻 Bende geçen hafta duydum. Şu an 8+2 yiz.Ne kadar güzel bir duygu değilmi? Benimde kahve lekelenmem oluyor hergün progestan ve dört günde bie proluton vurduruyorum her ihtimale karşı. Daha öncede bir düşük yaşadım..