Ben devlete gidiyorum genelde ay sonuna denk getirdim randevularımı bir kaç gün öncesinde de sağlık ocağına gidiyorum takip için gitmişken aile hekimim tahlilleri istiyor o gün hem takip için gidiyorum hem de tahlilllerimi yaptırıyorum doktora muayeneye giderkende o tahlillerle gidiyorum ayrıca bir tahlil istemedi doktorum hiç ama ben ikiz hamileyim o yüzden her ay kan tahlili yaptırıyorum tek gebeliklerde her ay isteniyorumu onu bilmiyorum.