minikcicegim_22 Kızlar bugün kontrole gittim farklı Bi doktora Kızlar 30 haftalığım normalde adet tarihime göre ama ulturasonda 29 haftalık gözüktü doktor gelişim geriliği var sıkı takip edicez dedi baya Bi gözümü korkuttu başına gelen varmı?
gulistan022 minikcicegim_22 hiçççç korkma canım benimde başımda hepsi boş boş konuşuyor rabbim yiyecek ekmeği varsa zaten sağ Salim bizlere bağışlayacak bol bol dua et bugün gittim drm bana 37 haftaya kadar tutalım sonra sezaryan ile alırız dedi sağlıklı çok şükür sagdece zayıf oda hiç sorun değil dünyaya gelsinde sağ Salim kucağımıza alalım her türlü besleriz hiç üzme kendini ben mafetmiştim kendimi çok korkutmuşlardı hiç korkma
Mrvnehir208 minikcicegim_22 bende dün gittim kontrole bebeğim 26 haftalık doktor bir hafta geriden geliyor dedi ve ters duruyor dedi çok üzüldüm bende inşallah toparlarım diye dua ediyorum inşallah sende sağlıklı bir şekilde bebeğini dünyaya getirirsin
minikcicegim_22 Prenseslerimm_3 okudum maşallah Bi sıkıntı olmamış inşallah bende sıkıntı yaşamadan bebeğimi kucağıma alırım
minikcicegim_22 gulistan022 gulistan022 İnşallah sağ salim alırız kucağımıza bebişlerimizi, kaç haftalık sın şuan bebek kaç kilo
kubrakokcan minikcicegim_22 1 haftadan hiç bir şey olmaz. Sürekli gelişim geriliği yaşayan kızım şuan 7.5 aylık . Miiisler gibi yanmda uyuyor 🥲
Selcanasiret Benim bebeğim için 4 hafta geriden geliyor dediler ve 10 gün içinde acil sezeryana alınıcam böyle olan var mı şuan 35+4 teyim