Emine_47 Kizlar merhaba 31 haftalik gebeyim 1 haftadir elim ayagim yaniyor miydem sisiyor ve bulantilarim oluyo yediklerimede dikkat ediyorum ama bu yanmalar beni mafediyo sizdede oluyormu normalmi sizce
Mom727373 Emine_47 Mide rahatsızlığı bulantısı bende oldu doktora sordum bebek artık büyüdü mideye baskı yapıyor ondan dedi. Ama ayaklarım ellerim yanmıyor benim.
Aysenes2702 Emine_47 aynı şeyler bndede başladı 31 e gireceğim 1 gün var o yanma uyku uyutmuyor yaa 😔
Denizlena Emine_47 mide bulantısı bende de var hatta kusmada eşlik ediyo🥲 geceleri midem yanıyor ellerim ayaklarım bi sıcak bi soğuk sürekli yorgunum ve burnumun içi bile yanıyor ☹️
Yasemincee El ayak için birşey diyemem bilmiyorum ama mide yanması bende de var. Gaviscon azıcık kesiyor elimde geziyorum. Midem de yara varmış gibi özellikle geceleri. Doktor peynir çikolata ve domate gibi yiyecekler az tüket asitli birşey yiyip içme demişti
Emine_47 Yasemincee bende zaten kronik gastirit var oda iyice zorluyor napcami sasirdim yaniyo oyle miydem ellerim ozellikle avuc iclerim ates etcek nerdeyse
Emine_47 Denizlena ay allah yardimcimiz olsun canimya uyku yok bide 1 tane daha cocugum var ck zor oluyo sabahlari