Can_su21 bir sonraki muayenede belli olur bence canım. Bir de iki doktor her zaman karışıklığa neden oluyor. Güvendiğin bir doktoru belirleyip yalnızca onu dinlemeni öneririm. Biz de eşimle anlaşmazlığa düşmüştük, başlarda iki ayrı doktora görünüyordum o yüzden. Biri normal diyordu, biri ufak diyordu bütün asabım bozuluyordu. Mesela 5 haftalikken ikisine de gittim, biri keseyi göremedi ama diğeri çat diye gördü. Cihaz bile çok etkiliymiş meğer. Daha çok küçük bebeğin, bir sonraki muayenede belli olur her şey. Sıkma canını.