Merhaba, progestan sabah akşam kullanıyordum teke indirdim. Sağ kasığımda ufak hareketlilikler hissediyorum. Ağrı gibi değil ama böyle hafif birşeyler var😍 normal mi bilmiyorum. Bir de yemek saatleri gelmesin istiyorum biraz iğrenme var sanırım. Siz ne hissediyorsunuz ağrı sızı var mı?