Arkadaşlar merhaba ben 25+3 hamileliyim gecen yıl bir düşüğüm oldu 15 haftalık ikiz gebelik kaybım oldu. Bu hamileliğimde doktorum kan sulanduruc oksapar kullanmamı söyledi 25 haftalık kadar kullandım bugün doktorum istersen iğneyi bırakabilirz dedi. Tabi bende doktora hocam ben kullanmak istiyorum korkuyorum dedim sen bilirsin sıkıntı olmaz ama kesinlikle dedi. Sizde böyle durum yaşayana var mk ne zaman kestiniz iğneyi