Yasminbeyaz Kızlar 6+2 haftalık hamileyim karından ultrasonla ne zaman duyarım kalp atışlarını siz ne zaman duydunuz
Srdm Yasminbeyaz beni 6+5 te çağırdı doktorum ama ben tam 7 de gidicem canım sende öyle yapabilirsin daha garanti çok yüksek ihtimal duyulur karından
Yasminbeyaz Kızlar dediğiniz gibi 7.haftayı bekliycem hamile olduğumu öğrendiğimden beri gitmedim hiç çünkü erkenden gitme hicbişey görünmez dediler
Beyzaburede Ben 5 haftalığım sanmıştım doktorum 4 dedi kalp atışını ne zaman duyabilirim dedim haftaya kontrole gel dedi 5+4 te duymak mümkün mü sizce gitsem mi beklesem mi