Minikkus0101 15+2 hamileyim sağ göğsüm çok kötü ağrıyor nefes aldıkça bıçak batar gibi hissetdiyorum sıkışıyor sanki bu durumu yaşayan var mı
yesilkedi Minikkus0101 gazdan kaynaklı olabilir batma gibi ağrıysa sıcak tutun kendinizi gebelikte en uzak üşütmede gaz problemi oluyor duş sonrası vs sıcak tutarsanız rahatlarsınız benim öyle olduğunda yatağımın içine sıcak su torbası koyup uzanıyordum o sıcaklıkla rahatlıyordum baya