Nazlierdemir Ben de 36+5teyim, aynı sorunu yaşıyorum. Öğretmenim, bu hafta başı sırf bu yüzden izne ayrıldım 37’yi bekleyemedim. Onun dışında bir haftadır falan nabzım da fazla çıkıyor. Kafam uyuşuyor gibi oluyorum. Ölçünce de genellikle 100ün üstünde çıkıyor, 120-130 falan. Kardiyolojiye görünsem mi emin olamadım ben de. Sizde de oluyor mu bu şekilde acaba?