Ysmnakca korkma canım bebeğin sıkıca tutunur sana bende 6 haftalıkken kanamam gelmişti düşük riskim vardı günlerce ilaç ve iğne alarak yattım yattığım halde bi gece lavabo için kalktım kanlar boşaldı bacaklarımdan aktı resmen kesin düşürüyorum bebeğimi dedim çok şükür tutundu bırakmadı bizi 2 gün yattım hastanede sonra tekrar geldi yine bebeğim iyiydi günlerce haftalarca yattım tuvalet harici kalkmadım yemeğimi bile yatakta yedim hala daha içeride kanamam var ara ara lekenmelerim oluyor 15 haftaya geldik çok şükür sende ilaçlarını iğnelerini ihmal etme sakın iş yapma yat ve dinlen gerisi rabbime kalmış canım ama ben inanıyorum bebeğin kolay kolay vazgeçmez onlar bizden daha güçlü emin ol 😘