Yasogirisken sıcak su bişey yapmaz bende koyuyorum arada ayaklarımın altına. Benimde 29. 30. Haftalardan beri bebeğim doğum pozisyonunda çok ağrım oluyordu kasıklarımda ayağı kalkıp yürüyemiyordum İnan ki bi sıkıntı olmadı çok şükür. Kendini yorduysan da olabilir uzan dinlen iyice kendini yorma doğuma hazırlanıyor bebişde. Şuan hala var kasık ağrım daha da şiddetli şimdi ki ama yine sancı falan değil. Sancı düzenli vuruyormuş ve her defasında şiddeti artarak ilerlermiş. Benim yalancı sancılar başladı bakalım gerçeği ne zaman olacak. ☺️