HilalEyce Aytiii ablamın bebeği kız oldu ama geç döllenmeden mi bilemem bende geç döllenme ama henüz cinsiyetini öğrenmedim.
Zeyzeyp Aytiii tesadüf mü bilemem ama kuzenim geç döllenmeydi kızdı bnmde ikinci gebeliğim geç döllenme bakalm cinsiyet ne cıkıcak
nazosss Bu nereden çıktı acaba? Hemen hemen herkes geç döllenme yaşayabiliyor. Bu çok normal bir şey. Bunun cinsiyetle alakası yok ki. 😏
Aytiii nazosss Valla banada komşum diyordu erken döllenme olursa erkek gec olursa kız, sonra başka yerde tam tersini okudum..işte kafama takıldı
Aytiii HilalEyce hayırla kucagınıza alırsız inşallah 16 haftadayım henüz cinsiyyetini göstermiyo çıldırıcam
nazosss Aytiii Herkeste aklına geleni söylüyor gerçekten. Bunlara takılmayın bence. Vakti geldiğinde öğreniliyor zaten. ☺️