Ipekkarakus0 hastaneyi aradım dogum ücreti için 7750 dedi nursel hanım.icin ama doğumunun ne zaman dedi 2 hafta diyince ozmanaa zam gelmez dedi yine zam gelecek olabilir acaba bilginiz varmi anestezi için yapılan tahliller fiyata dahilmi yoksa degilmi ?