suleozturk Kızlar kaçıncı haftadasınız, belirtileriniz ne ve neler iyi geliyor size riskli olanlar bi toplaşalım da yardımlaşalım🙏🏻
gamzosgamzos suleozturk şuan 36+0 olduk 29.haftadan beri bebeğimin boynuna çift kordon dolanık sezaryen dikişim incelmiş ve kasılmalarım var ilaç ile durduruyoruz bu haftalarida gördük çok şükür Rabbime Senin riskin ne canım kaç haftaliksin
HZE suleozturk 35. Haftadayız, protein kaçağım cok yüksek bekletmeye calısıyoruz 37ye kadar. Şimdi perinatoloji bölümünde hastanede yatıyoruz minik kızımla dualarınıza talibiz 🙏
Esra-beril- Bende 36+0acilmam ve sancım var 33+5haftadan beri progestan kullanıyorum birde sanci için ilacım var günde birer atıyorum cuma birakcam ins ilaçları hayrlisj ins