Hulya2704 sanmiyorum carsamba gunu doktoruma gittim ben 32 haftalik degilde calisabilr raporu almak icin gittim bana pazartesi gunu yada cuma gunu gelmemi soyledi ve ben suan 32 +1 gunlugum bu hafta icinde gidip alacagim o hafta icinde aldgn zmn sknti olmaz diye dusunuyorum ne kdr dogru bilemem ama
. Sen yinede bir doktorunla konus canim